den 8 april 2009

blogg,blogg kära blogg. dagen har varit riktigt trevlig. hände inget speciellt men den kännde bara allmänt bra. för det första så börjar jag känna mig på bättringsvägen . muy bien ! hoppas det håller i sig bara,ävan fast halsen fortfarande är rasslig men det fick jag låna medicin av pelle igår till. tack pelle, det va helt klart värt det. dagen börjar vid 11 då jag blir utkörd för mamma ska städa.bara för hon inte har ngt lliv ? då går jag til pelle , och där myser vi i soffan och tittar skräckis till kl blir halv 2 då beger vi oss ner på stan för jag ska göra lite inköp. men först så tar vi och käkar lite lunch tsm. sen tittar vi vidare och det blev en svartrandig tröja från ginatricot för 129:- bild visas nedan. och en navelpiercing som också köpte visas nedan. sen rör vi oss hemmåt och tar skillda vägar, jag skulle nämligen hem till thomas och grilla. jättemysigt . sen spelar, jag,liam och thomas nintendo wii , hur kul som helst , han hade ett spel som hette , rockstar det är en bladning av singstan , guitarhero och så fanns det trumor haha bild på det visas också nedan för er som inte riktigt fatta trummgrejen. det spelar vi hela kvällen ända tills liam somnar i sin säng brevid mig . då får jag bege mig hemmåt på moppen och då får jag med mig ett påskägg också , tack så jätte mkt thomas ! så nu sitter jag och tjockar i mig det .
lite senare framåt kvällen så kom pappa med familj också förbi och tittade på hur lägenheten blivit. haha och just nu är det scrubs&påskägget som får tfylla ut min kväll. pusshej, stay cool

ciao








darkwell 450kr         gina 129kr                wii trummorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0