gränby centrum

ojojoj ännu en shopingdag , usch jag måste verkligen sluta. mamma och jag åkte till gränby för att titta lite skor idag . och som vanligt kan jag inte bestämma mig för ett par. nej det är omöjligt för lilla nathalie haha .  inhandlat blev en svart eyeliner&läppglans från h&m, en rosa-vit prickig bikini överdel+vit underdel från åhlens, en svart sportbh, en vit tub-bh, här är lite pic av skorna&mer som jag köpte , dock var flipfloppsen från den tidigare shopingrunda.


Park West gladiadorsandaler 295:-




Donna girl ballerinaskor 360:-




Marstrand tygskor 195:-




vagabod frans-skor 550:-



flätade flipflop från h&m 198:-



bikini från stadium


blommiga högmiddje-shorts från åhlens 249:-


ciao

Kommentarer
Postat av: SHIRIN JÖHNEMARK

jag har de översta skorna !

sjukt snygga ! :D

2009-04-13 @ 23:44:29
URL: http://jhnemark.blogg.se/
Postat av: sarrrrrah

oooomg nattutten akta så du inte blir beroende :) faktum är att jag är rädd att du redan är haha!

2009-04-15 @ 19:42:03
Postat av: Anonym

update baby ? <3

2009-04-28 @ 20:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0