örebro kära örebro

hejhej
en liten uppdatering skulle passa fint , nu är det nämligen så att jag sitter i bilden påväg till örebro,där nyby ska spela cup, mig sällskap gör julia, frida och johan , här sjungs det för fulla muggar och fotograferas! och självklart som jag alltid lyckas med så åker jag på influensan i onsdags, jag hade 40 graders feber, ont i alla leder, ont i halsen, helt trött, ont i magen, huvet, helt yr och hostar som en 80årig gammal kärring. och när jag sov hos matilda igår och sov så tog bästaste hand om mig och gjorde mig friskare. tack matilda, du är verkligen bäst. och jag återkommer nog kanske med en liten uppdatering senare under helgen om hur resultaten ser ut och hur vi har det. det blev inte ett så långt inlägg för datan inte har så mkt batteri och det lilla den har måste jag spara på i 2  timmar frammåt. stay cool

ciao


bild på bilens trevliga sällskap


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0