pengar är lycka, pengar köper ju kläder.

ohyes, jag är mega glad för er som undrar. helt fucking(ursäkta språket) glaaad. för det va nämmligen så att jag och mammsen åkte till gränby centrum igår och köpte tonvis med kläder. en riktig refreshing för garderoben , och riktigt behövt också ,för det va ett tag sen nu.och självklart så va dett mammas plånbok som far illa . eftersom min är så tom att det blir eko om man pratar till den... hmm inte okej. och vill ni veta hur mkt jag och mamma gjorde av med på kläder tsm ? jadu den är ikke fin måtte jag säga, nämlige11 668 svenska kronor! haha ja ingen trevlig summa , men så sjukt värt med alla kläder ! och jag vill bara påminna alla om att det här inte är ngt som brukar hända. ngt som kanske  händer max 1 gång om året . jag kan berätta vad jag köpte igår, eller snarare mamma köpte host för att fylla ut lite... ;

1 blommig blus från gina
1par blå jeansleggings vero moda ,
4 bh, 2 troser från h&m
1 begie kjol från vero moda
1 grå kjol från h&m
1 blå blommig kjol från gina & en svart kjol från gina.
1 blårandig tröja från h&m
1par vita knästrumpor från h&m
1 rosa-vitt snyggt prickigt linne från gina
1 begie stickad knyt-kofta från gina
1 små-blommigt linne från h&m
1 liten kortärmad svart knytkofta från gina
1 ljusblå fransig t-shirt från gina
1 vit blommig waistjacket från gina
2  waistjackets från h&m , en begie-blommig och en grå lite glanstyg.
1 svart tub-linne från h&m
2 skärp ifrån vila,ett ljusbrund och brett, och ett smalt flätat och mörkbrunt.
1 svart flätat skärp från h&m
1 guldig eyeliner från h&m
1par guldiga örhängen från h&m
1 svart vår/sommar-jacka från vero moda
1 brun liten kuvert väska med axelband från h&m
1par solglasögon med vit ram från h&m
1  brun kuvertväska i skinn från vila
1 grå/begie kuvertväska från h&m
10 vita& svart strumpor från h&m and gina.
och slutligen ett gott mcdonalds meal.

riktigt nöjd är jag iallafall. tack så mycket mamma , tack så jätte mkt!

och idag så har jag varit ner på stan med kära vännen liza, och då köpte jag en grå kjol från h&m , 99kr och ett flätat tjockt tygskärp från holmlunds för 15kr. värt ! vi satt på bryggan och stekte hela dagen  annars och åt godis och vart tjocka.

dagens outfit;

blommig blus från gina, vitt linne från gina, jeansleggings från vero moda brillor från h&m och väska från h&m.

bryggans snyggingar;
 
tack för dagen liza !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0