skärtorsdagen

idag så får ni inte bli rädda om det skulle två påtvingade små utklädda läskiga barn vid dörren och kanske har målat ett fint kort eller två, till er.  ta det inte personligt, för idag är det skärtorsdag och barn går påskkärring eller snarare så går barnen påskkärring åt sina föräldrar, det är dom som vill ha godiset, jag lovar . haha så va det alltid med min mamma i allafall. och dessutom har jag reedan fått två stycken påsk ägg ett stort med massa ott godis frånn min pappam. familj. och sen fick jag ett av thomas igår, där också med massa gott godis i + 100 kr dessutom ;). oooh caashflow ! haha nej nu ska jag ta och leta vidare efter mitt ägg som mamma har gömt åt mig :D och senare så ska jag iväg på påskmiddag hos thomas mamma , ute i björkling , det är alltid mysigt . ni får ha det bääst så hörs vi senare, ps.inte mitt ägg på bilden . p.s.

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0