b som i burger king ?

hej alla tjusiga små festisar ,
mina senaste två dagar har blivit ganska lyckade må jag säga , det känns som en uppdatering skulle passa fint nu om roliga händelser i mitt liv för tillfället , vilket inte är många men men någolunda sådär intressant . jag börjar med vad jag gjorde i tisdags kväll 


tisdag 17/2
hände inte mycket på dagen , hade planerat att det skulle bli en sådankallad "sittainnedag" . hade inte särskilt mycket ork i kroppen speciellt . men det vart snabbt ändrade planer för det , ett telefonsamtal bort så va kvällen uppbokad . jag fick skjuts ner på stan och där satt jag och väntade på att käraste emilia skulle komma med bussen från stenhagen . haha och tror ni inte veckans roligaste händelse sker då va ? jag satt heltt enam på hållplatsbänken , och det kommer en kille och ställer sig med en gitarr brevid bänken , där står han ett tag , och efter en stund så sätter han sig på bänken och precis brevid mig också ! men för att komma till saken så tar han upp sin gitarr och börjar småspela lite på den sådär . jag tyckte det va lite kul i början men jag tänkte att han kanske skulle nånstans och spela och behövde öva lite , vem vet liksom ? men jag kom snabbt på andra tankar när han började sjunga också ! haha ! sjuuukt kul , så där satt han helt ensama på bänken och sjöng " nothing els matters , apologize och "the smile on your face let me know that you needs me" helt högt och seriöst , och jag satt där helt ensam brevid och började nästan gråta för att hålla inne skrattet . okej att han sjöng skit bra , men ändå , man kommer inte bara och sätter sig brevid nån man inte känner och börjar  sjunga ?  och efter det när den efterlängade emilia anlänt så började vi gå emot österängen , vi skulle nämligen till annika , där hon, josef , pira och matte väntade . inte särskilt sociala människor måste jag säga.. och efter vi tjockat oss hos annika nån timme , så börjar vi röra oss ut mot stan . då får vi sms från manfred som vill att vi ska komma till han , där johan olsson , matte bergström , anton hovstadius , och manfred väntar . och när vi väl kommer dit så skulle tydligen alla åka vidare , så det vart bara jag , annika och manfred kvar . och resten av kvällen så ligger vi i hans säng och tittar på den tecknade filmen "rasten" . skit mogna jag vet . sedan så börjar den stora vandringen hemåt med annika vid min sidaa.
tack för kvällen alla, ni är älskade .





onsdag18/2
jag vaknar tvärt upp av att det plingar i mobilen , ett sms från liza där det står " vi åker om en timme typ ? " och för er som förmodligen inte fattade särskilt mycket , så hade hon & jag bestämt i går att vi skulle ner på stan och fika och leta snyggiga kläder . jag går motstridande upp ur sängen , och gör iordning mig och springer iväg till bussen som jag missade med en 1000dels sekund ! så jag får vänta på nästa. och när vi kommer till stan går vi iväg till storken för min mage ville det . oohh guud vilken god macka jag köpte , och en smaskig chokladkaka efteråt var ju bara pricken över I´t ! vi fortsatte dagen med att leta efter festliga kläder över hela uppsalastaden . liza gjorde några finfina inköp måste jag säga , men själv vart det bara ett litet svart pannband som bara råkade slinka ner i min jacka på h&m , stygga nathalie ! jag vet . men det kostade ändå bara 29kr så det va ganska onödigt att betala tyckte jag iaf . efter ett tag så bestämer vi oss för att träffa fanny och ellie , och det blir återligen ett besök på storken , men dethär ången va det inte jag som köpte något . med det va trevligt umgänge så det va mkt uppskattat . tack tjejer . vi satt där och planerade hur kvällen skulle bli tillbringad , vi kom fram till att en titt förbi hos nattis skulle sitta fint , han har nämligen ff i 2 veckor hos sin pappa ! så det bli ganska röj i fjorton dagar för hennes sida . haha alltid trevligt . så jag och liz åkte och hämtade drickan och köpte utblandning , vilket vart lime smak . riktigt gott måste jag säga , riktigt lyckad kväll ändå för min skull tycker jag, allt trevligt folk va där . och vi dansade och sjöng för fulla gubbar ( eller tjejer kanske jag ska säga ? ) det va kul så länge det varade iaf haha , ända tills securitas kom och slängde ut alla devillsäga . sedan kom alice och följde mig och liza hem till henne , vi tog en sväng förbi statoil och köpte chips och cola , när vi kom hem så vart det en titt på filmen , anchorman ,  riktigt roligt , rekomenteras starkt ! vi somnade tillslut sött alla tre i deras bäddsoffa .
storkens goda tilltugg;



torsdag19/2
dagen vaknades upp av att jag kännde en stark behov av att få något att släcka törsten med . jag klev helt yrvaken upp ur sängen, och rörde mig neråt för att ta några 100tal glas med vatten , sen tar jag en snabb dusch också när jag ändå va där nere , sen går jag upp och försöker somna om , men jag fick ett så något otroligt stark sug av kebab ! jag har ALDRIG varit så sugen på kebab förut om jag ska vara ärlig . så jag väckde liza och ringde min mamma och frågade om penger , vilket jag förvånadsvärd fick också ? så det bar iväg hem emot mig , helt skabbiga och äckliga ! vi försökte få igång min moppe i några tusen år tills vi insåg att låset fastnat i hjulet ! aah men helt suuper bra verkligen ! så det vart till att ta till de två små sakerna som sitter längst ner på kroppen som gud skapat oss med , de så kallade fötterna . och vi gick hela vägen dit i kylan . och när vi äntligen kom fram och ätit oss så tjocka det går så orkade vi inte gå hem , haha patetiskt. så vi ringde min mor och hon fick komma med bil oc köra hem oss , och vi fick bara en komentar av henne " haha , ja ni är ju som ni är !" så sant som det är sagt måste jag säga . och nu sitter jag här , helt uppsvälld i soffan och tar plats .
tack liza , du räddade dagen . puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0