födelsedagsfirande för fulla muggar

godmorgon alla sömntutor , upp och hoppa med er , för trot eller ej , det finns faktiskt en värld där ute som väntar på er .
klockan är 12.06 och vi har redan firat för fullt här hemma , det är nämligen så att min lillebror liam fyller 4 år idag !
haha inte någon speciell födelsedag sådär , inget nytt han får göra som han redan får . han får inte börja leka med leksaker som har 3 årsgräns för det har han redan fått i ett år nu , han får inte titta på några nya filmer , han är ännu för liten för lite större filmer . han får inte börja skolan , han får inte börja träna innebandy eller fotboll än . han får inte köra bil , han får inte gå ut själv ännu , fast och andra sidan så har han ett helt liv framför sig , och han borde vara barn så länge det funkar i guess . haha men jag antar vell att alla födelsedagar är unika på sitt lilla sätt . jag har proppat i mig tårta och bullar , mums ! har inte funderat på hur resten av dagen kommer se ut riktigt än , men den spenderas nog med liza , antingen hemma och mysa eller ut och festa . vi hade det iaf jätte mysigt igår , vi satt på varma gubben och värmde oss i timmar ... sen började lizas fötter att svullna upp , och min teori va att hon höll på att få två extra fötter ! men det ville inte hon riktigt tro på . men vem vet allt är möjligt ?

stundens utseende;
stor sovtröja
trosor
ruffsig morgonfrilla
osminkad



här får ni ett litet smakprov från igår ,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0