George W. Bush var cheerleader i skolan !

haha ja tro det eller ej , men det är helt sann fakta . det är bara att skratta åt det eller skita i det , take it or leave it som man brukar säga . jag sitter i allafalll här helt söndermöglad och njuter av livets fina stunder, en stund som denna  , allt som jag skriver i denne text är fullkomligt sant, all fakta är noggrant testade av forskare i vita rockar i NICOTEXTs underjordiska labb utanför Genéve. Vid invändningar eller andra klagomål hänvisar jag till dem som har åsikter om innehållet att vända sig till självaste Bush i egen hög person och fråga , helt onödigt för ni kommer ändå få samma svar . japp men nu måste jag susa vidare , hör av mig senare med ny rolig fakta , för nu åker jag en sväng till ikea. för min otroligt jobbiga mamma som tjatar sönder mig för tillfället .
puss

och som han själv har sagt;

College - I graduated from Yale University with a low C average. I was a cheerleader..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0