Kvinnor använder i medeltal 7000 ord varje dag , metans män bara använder 2000.. .

alla små män där ute som tror att ni är något , inte för att jag är någon genusmänniska, men det är bara ren fakta  och lätt att inse att ni kommer alltid ligga efter oss kvinnor . vi är smartare , roligare , omtänksammare , skrattgladare , uppsskattade , snyggare , humoristiskare , underbarare , ja helt enkelt bättre . ACCEPTERA
nej nu ska jag ta och bertätta lite om hur kvällen kommer se ut . runt 5 så kommer thomas skjutsa mig och liza till emilia där vi ska käka tacos, mums ! hon är ensam hemma så det blir alltid mys då . sen kanske manfred, johan och matten tittar förbi , vet inte riktigt hur det blir med det men det är ju alltid kul , med roligt socialt umgänge . vi ska i allafal sjunga singstar och ha jättekul , gör jag er avundsjuka nu ? haha , lite det som är poängen , man vill ju få folk att tro att jag har ett jätte skojjigt liv , menför er som känner mig väl så vet ni ju redan att mitt liv är så pisstråkigt som det kan bli just nu ! haha busteeed eller vad . och som jag tidigare skrev så skulle jag till ikea , men det vart inte riktigt så , vi åkte först en sväng förbi mcdonalds även fast jag är heeelt och håller emot skräpmat ! eller aa man kan ju alltid drömma , det lät bra när jag skrev det iallafall . och efter det åkte vi till chilli , en möbelaffär där vi tittade lite på gardeober och lite småkrams . efter det vat det en sväng till mio , för jag skulle ta mig en titt på lite tapeter och möbler men också våran nya soffa som vi ska köpa efter flytten inträffat. det såg helt okej ut faktiskt , lite hårt kanske men lite kudar och filtar förändrar snabbt saken . vi skulle sedan bege oss av till ikea . det efterlängade målet, och tror du inte då att min mor får ett samtal ifrån en av dagis fröknarna och säger att liam , har feber och vill hem ...gaaah tnk att den lilla skitungen alltid ska vara i vägen ! haha så dey var bara att bege sig hemmåt och hämta upp saken vid dagiset och det visade sig också att han hade slickat på ett kallt dörrhanta när han varit ute så han hade fastat med tungan och läppen och slitit loss det efter och hade blödid jätta mycket stackarn , haha jag tyckte det va jätte komiskt ! så nu ligger han hät brevid mig i soffan pch sover som en liten ängel . och jag ska snart bege mig ner till duschen och fixa mig inför ikväll . är lite skeptisk till vad jag ska ha påmig , har verkligen ingenting ! måste köpa nytt så jag kan byta ut den gamla skiten mot nått , men det får ni en update av så fort jag får pengar nästa gång . och tills vi hörs igen får ni ha det bra
puss


annette sofia nathalie engerot lund .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0