män blir sexuellt upphetsade nästan barje gång de drömmer ..

och som vanligt så har jag nogrannt kollat upp faktan . och den stämmer , vilket kanske inte skulle vart så svårt att tro på med tanke på att det är killar&män vi snackar om här . det är dessutom så att var tredje minut så har männen/killarna harft någon form av sexuell tanke , minst en gång , ja dom där killarna är riktigt kåta av sig , det går inte att undgå . . .



och nu är det så att lilla nathalie är hemma från skolan idag för hon är sjuk , ont i huvudet och magen , ajajj . men jag har ork nog att blogga och det är skönt , så just nu så ligger jag i min 180säng i mitt mörka rum heelt ensam, och tänker , på en person . hoho ohja det skulle ni alltbra gärna vilja veta minsann .. men det är inte å spännande som ni tror faktiskt . kurerar mig gör jag också självklart , ingen fara nathalie kommer vara rfisk på noll tid , och vara tillbaka och härja i skolan innan ni hinner säga , bananfluga ! återkommer nog förmodligen med en till uppdatering snart . så stay cool
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0