Människor som bor i städer har längre och tjockare näshår än de som bor på landet ..

som vanligt är det sann fakta här ovan , !

halloj allesammans !
idag så vaknade jag upp brevid liza i min säng . mycket mysigt måste jag säga . försovigt oss hade vi ju också sjölvklart ! och vi som skulle åka på vinterfriluftsdag idag ! till sunnersta . det va samling vid 9 och jag fick panik eftersom jag inte hade någon skjuts eller busspengar ! men jag sprang runt huset och leade och hittade till slut yka 15 kronor , sen travade vi iväg till busshållplatsen och då kom jag på att jag inte skulle ha några pengar till bussen hem .. smartdär ! så det va bara att ringa mamma och säga som det var , plus att jag hade sjuukt ont i hela kroppen efter en effektiv och mycket intensiv styrketräning igår . så det var bara att trava hemåt igen , vi satte oss i min hall , tulade lite med wilma (min kanin) och började äta upp den matsäck som egentligen var menad till sunnersta . gott vare i allafalll och vi gick sedan vidare och la oss i soffas och sov lite ,, och nu ligger jag här i soffan och tittar på något skit på tv ,
kvällens planer är träning vid 17.15 och efter det så tänkte jag stanna i hallen till 19.45 ... eftersom det är då min match börjar med damerna vi möter tiunda IF , helt sjukt jobbigt. kommer aldrig palla men men man jag behöver träna upp mig verkligen , jag menar så mycket som jag äter ;O nu måste jag kissa , men jag återkommer med resultatet efter matchen och tills dess ,

sköt om er ciao



'








love u brother

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0