solstice

hej alla mögelshlitna små bananflugor !
nu passar det bra med en uppdatering . jag ska berätta allt ifrån fredag till söndag ,

fredag
kvällen spenderas som sagt hos emilia med liza , mycket trevligt. vi gjorde tacos för fulla muggar och åt oss tjocka , vi kunde inte motstå vodkan som bara låg inne på hennes rum och ropade på oss , det blir alltid lite roligare med sprit i kroppen , som vissa bruar säga . alldeles sant om du frågar mig , och efter det så blev det singstar ända tills jocke och markus tittade förbi en sväng på kvällen . dom tyckte vi va helt knas !  helt översociala och något sådär ostabila haha . lite senare kom matte också och joina sällskapet , trevligt,trevligt. och efter det så började vi titta på hide and seek . kul film , lite creepy sådär men efter ett tag så fick vi reda på att det va fest hos alex bara över gatan så vi fick avbryta filmen som jag&jocke va helt emot  , för vi ville fortsätta titta ! och bege oss över dit , men då sa dom att vi skulle vänta 10 minuter för dom hade precis slängt ut lite annat folk . haha men det pallade vi inte , det va iskallt ute och vi frös ihjäl, så vi gick tillbaka in till emilia och fortsatte filmen , vilket jag o jocke uppskattade mycket . sen i resten av filmen satt vi och myste alla med varann i emilias soffa, tänk att vi fick plats ? när hide and seek va slut så fortsatte vi bara med en ny film , patrik1,5 . riktigt rolig måste jag säga ! senare när klockan va runt 1 halv2 så skulle grabbarna börja bege sig hermåt med bussen .
trevligt trevligt . tack för kvällen pojkar och flickor . ni är dunder.
kvällens klädsel;

rutig skjorta ,  brunt middjeskärp , svarta ights och svart tubkjol under
.



lördag
vaknar upp hos emilia helt yrvaken och klumpig , nästan lika klumpig som igår , råkade nämnligen krasha ett av emilias mammas nya glas ! , BRADÄR nathalie! jag lyckas alltid haha , men hur som helst så åker jag hem på mogonen med bussen , liza gör mig sällskap tack gmn . när jag kommer hem typ deckar jag i sängen och sover tills klockan blir 3 då kom jag på att jag måste börja göra i ordning mig , va hade nämligen samling klockan 4 , vi skulle åka ända till tobo för att spela match , i den hederliga sporten innebandy för er som inte visste det redan . vi gör inte en super insats precis men vi tar hem segern i allafall . skönt tjejer ! efter det så tar jag en dusch och gör i ordning mig  för kvällen , skulle nämnligen åka hem till anton där matte , johan , alex och anton väntade . skulle dit med matilda men hon va lite trött på kvällen , vilket jag kan förstå hon kom hem ifrån fjällen idag ,  så det blev inget , det slutade med att jag åkte iväg till statoil och hyrde en skräckis, som fick underhålla min kväll . det vart solstice, sen satt jag livrdd i min säng och tröck i mig popcorn, chips , cola , choklad och mitt vardagliga te ! helt okej faktiskt , fast jag hann somna innan slutet så det siter ja och tittar på just nu , dock inte lika skrämd men det håller . senare idag så måste jag städa städa städa , det är nämligen så att dom som ska  köpa huset ville ta en sista titt på det innan dom har bestämt sig . ååhh jag orkar inte allt dfetta städande, plus att jag har ton med prov jag måste plugga till ! , svenska , matte , spanska , idrott&hälsa och kanske engelska om jag minns rätt . haha usch pet på skolan alltså , 
lördages klädsel vart ;

begie tröja , färgglad sjal från gina , stuprör från weekday .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0