sometimes i wish i were an angel , i wish i were you .

det känns som om det redan börja bli dags för en uppdatering här . aktiv redan från start .
hur som helst som kom det en liten flicka till mig tidigare och slet upp mig ur sängen , och lyste upp min tillvaro . vi gick ner och hon ställde sig och började steka köttbullspanna , helt utan min order ? ortoligt hur snälla folk kan vara ibland , hon gjorde mat och dukade fram åt mig , sen åt vi . och åt , och åt . sen åt vi lite mer . och nu ligger hon och sover här brevid mig så sött och fridfullt . och patetiskt nog så sitter jag och tittar på disney channel ! kalla mig tönt , men hur allt kommer omkring sig så kan det faktiskt vara ganskr avslappnande emellanåt . kul liv det låter som jag har va ?
planerna nu framöver dagen och kvällen , verka lägga sig naturligt på sin plats . lite senare så ska vi fortsätta firandet med vänner och släkt och efter det så är det träning , jag säger bara suugträning, och framtill dess så kommer vi nog bara ligga i soffan och döö med en chipspåse i vänsterhanden , tvkontrollen i högerhanden och datan i knät.

vi ses i framtiden någongång, puss !


Kommentarer
Postat av: lizu

taack för en mysig dag hjärtat! pusskram lw

2009-02-17 @ 20:22:37
Postat av: frida

kul att du införskaffat dig en blogg hjärtat , jag ska se till att vara en av de besökare. älskar dig <3

2009-02-18 @ 13:02:14
URL: http://fridasalinger.blogg.se/
Postat av: emma

älskling vilken söt blogg " <3

2009-02-18 @ 15:54:55
URL: http://flowee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0