avslutningsmiddag 8 juni 2009

mycket skratt och floder av tårar blev det på avsluningsmiddagen med kära klassen 9b. vill bara säga att dom här tre åren har förändrat mitt liv totalt. jag är nog den som uppskattar mest att jag fick vara en del av klassen. allt vi gått igenom tillsammans. regniga hajker, kalla kanothajker, och värst av allt, helvetiska fjällvandringar. men ni, ni har gjort att vi tog igenom oss alla dessa grejer, med ett stort leénde på läpparna. ni anar inte hur mycket jag uppskattar er alla. jag kommer sakna er sjukt mycket, och med gråten i halsen så vill jag bara säga att jag älskar er alla grovt .
/eran egna senila snygging




ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0