biooo 21/6

heeejhopp alla
idag eller ikv kanske man ska säga, var jag på bio med följande personer; pelle,jocke,liza, mickan, agnes, filip, carlos, alexander, haha verkligen förlåt om jag skulle glömt ngn! men som sagt lisaan, det är hemskare att bli bortglömd än att glömma ! ;] agnes hade sagt att vi skulle se th proposal och som vanligt så kom jag 19.59 när bio började 20.00. jag gick in på bion  och satte mig, och då hör jag en komentar av pelle" shit jag kommer fan skita på mig" haha och då frågade jag tvärt, varför han skulle åstakomma ngt sådant ? då säger han " ja? dom kommer ju komma ut med yxa och grejer genom skärmen ( 3D) " och det gjorde mig väldig förundransvärd. och det visade ju sig till slut att det va ngn heelt annan film än den agnes sagt vi skulle se, faktum är att den on sa inte ens hade haft premiär än ! så då fick jag sitta där i mörkret och förbereda mig mentalt för filmen, tjejen med koll va ??, filmen hette; my bloddy valentine. låter lockande visst? ja jag kan ju bara berätta att jag satt som en igel på pelle och klöste fast mina naglar i honom samtidigt som jag sitter och drar jocke i håret ! haha små stackare. fast jag har nog aldrig sett jocke varit så rädd förut haha , rolig syn ! men men nu måste jag gå, puss och kram
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0