go with the flow

go kväll, eller godmorgon kanske är rätta ordet vid det här laget, nu ligger jag här i min säng, helt uppspeedad och stirrig. har varit på bio igen med mycket trevliga fooks , liza, emilia, mickan, lisa,manfred, markus, mattias, gustaf, agnes, annika, karro& adam . . hoppas jag inte glömt ngn nu!
efter filmen satt vi på storatorget och väntade på sofia österdahl som skulle komma med bullar ! riktit mumsigt,
och sedan lite övrig ointressant fakta också jag fick nämligen åskåda när n igelkott hade en näradödnuppevelse. ,jag stod drygt en meter ifrån den när det plöttsligt fick för sii att den skulle gå rakt ut i gatan n´är det kom en bil?
 så den lunkar så fridfullt fram och sedan kommer bilen rakt emot den,,den lilla kotten hade dock väldigt tur och hamnar precis mellan hjulen och dras bara med av farten nån meter,.
stackarn. men som tur va reste den sig upp till slut och lunkade vidare och fick ett fortsatt lyckat liv. hoppades ni njöt av min oehört hårresande , berättelse,
för nu ska jag gå och äta en macka innan jag somnar, så det blev den senaste berättelsen ni hör på ett tag av mig, eftersom de va den mest intressanta grejen som hänt på mina 15 långa år. jag skriver självklart ett nytt inlägg med glädje nästa gång det skulle hända ngt intressant. puuusss
ciao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0