50% av alla amerikaner uppger att de sjunger julsånger för sina husdjur.

patetiskt .
hur som helst så var det väldigt länge sedan jag tog mig den tiden att sätta mig framför datan och ruttna . jag har nämligen varit full fart den senaste veckan , u see jag flyttade ifrån min käraste villa på ingvarsgatan där jag spenderat mina senaste 15½ år , till en liten trång länegheten . och familjen fick jag dessutom ta med mig . så nu bor vi här , helt ihopklämda och stressade som  små möss i en fälla . nått positivt i det hela är ju såklart att jag får nya tjuriga grannar att terrorisera men jag orkar inte med hela omställnings shittet bara . men man vänjer sig vell antar jag . och inte nog med det så har jag tusen prylar som jag måste kasta för att få plats . och det känns inte bra måste jag säga , nej inte bra alls . packar och burit grejer hela dagen lång idag , jag lovar jag har muskler som värsta body buildern snart ! kom på attt har har prov i morgon dessutom . inte pluggat alls ! meddelar senare hur det gick haha förskrivet IG förmodligen , men man kan ju hoppas på att gud ger mig lite positiv styrka nu efter allt ont han gett mig , men nu ska jag fortsatta leva vidare och ta mig en liten kvällspromenad för att rensa hjärnan lite . väldigt behövt måste jag säga . ni får ha det så bra tills dess . stay cool
ciao

hejdå ingvarsgatan 71
och hej tunagatan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0