ANNIKA OCH NATHALIE SLÅR ALLT ?

haha oojoj tänker ni säkert nu , vad är det för tokigheter dom har hittat på den här gången ?.. jo det är så att när vi va hos manfred så åt jag och annika hans marsvinsmat ! jag hade ingen aning om att det va det , men jag kan ju meddela alla som ännu inte provat att det smakar citron . !  lite roligt , sen så stod vi och lutade oss över manfreds balkong och äggade sveriges folk och bilar som körde förbi . haha oslagbart . det vart ett ganska kort inlägg nu såhär på kvällskvisten , men jag vill bara tacka den lilla partypinglan för alla sjuka upplevelser vi har och haft tillsammans . vi är värda det , tror det är gud som straffar oss om jag ska vara ärlig..

Kommentarer
Postat av: ak

älskar dig nattuuuuuuuuu!!!

2009-03-08 @ 03:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0