det tar i genomsnitt 7 år för en julgran att växa upp..

någon mer än jag som är trött på julen , vintern , snön och ja hela det alltet ? jag vill ha sommar nu, jag vill ha värme nu , jag vill ha sol&bad nu ! tänk vad skönt att ligga på stranden och steka . oh herre min gud vad jag längtar så jag nästan spricker . men hur som helt tänkte jag berätta lite om vad jag har gjort i helgen . i fredags så tog jag det faktiskt ganska lugnt , låg hemma med mill&liza och tittade skräckisar hea natten ,åt chips , godis , popcorn , coca cola ja allt onyttig som finns .. men det fick jag träna bort på lördags eftermiddagen , vi hade match . och vann med 1-0 mot alunda , bradär flickor . och som en ganska ointressant nyhet så vart jag utsedd till den nya lagkaptisen tillsvidare  . inte så länge men några matcher i allafall . haha och att bero på matchen så hade jag rent ut av sagt damp på både domarna och alunda . för först så tacklar dom mig över sargen så jag får den i magen och står rätt upp med benen i luften , sen så fäller dom mig tt flerta gånger , och sen så tacklar dom mig så att mitt huvud först dunsar i marken och sen in i sargen . inte skönt måste jag säga ! och vi får inte ens frislag med oss ? sen så sår dom mig på knät med klubbladet så det börjar blöda ! hmm .. inte najs alltså . men men klaga hjälper ju iallafall inte mot något . vi vann i allafall , och det va det som va huvudsaken . och senare på kvällen så åker jag iväg (med huvudvärk efter matchen) till stan med emilia och liza för att möta upp manfred och matte som ska göra oss sällskap till hovstadius i sunnersta , kvällen spenderas där och vi ligger i soffan och tittar på film , mycket mysigt måste jag säga . haha och sen så åker vi med samma sällskap tillbaka till stan och lämnar , mill, manfred och matte och jag och liza åker hem till mig och myser . och i morgon finns ju bara bajsskolan att se fram emot . . . usch !

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0