nya nathalie ?

hej sveriges pojkar och flickor , och alla ni andra som också råkar förstå svenska . för nu är det nämligen att nathalie vaknade igår som valiga nathalie , men slitet äckligt blondt hår , och gick och la sig som nyklippta korthåriga nathalie . jag klippte page , det va både bra för mitt hår (väldigt många slina hårtoppar) och lite småsnyggt sådär . helt annorlunda blev det iaf och fortfarande väldigt ovant . men såklart så går hårförlängningen fortfarande att använda , haha såklart så gör aldrig nathalie ngt utan att ha en reserväg ifall hon skulle ändra sig . gårdagen spenderades på restaurang med laget först . indisk buffé, väldigt gott måste jag säga , rekomenderas stark iaf. efter det så tog matilda mig sällskap hem och kikade lite på hur lägenheten blev . vi låg och tittade på kung fu panda , helt sjukt roolig ! och tröck i oss godis och cola . tack för kvällen hjärtat , det behövdes . och nu ligger jag här i sängen helt äcklig och nyvaken och ska snart ta en liten morgon promenix för att piggna på mig lite , det blir nog en uppdatering lite senare också .
tills dess, staycool

ciao



kommentera gärna frisyren


Kommentarer
Postat av: Emma

så söt älsklingen !<3

2009-03-23 @ 12:45:37
URL: http://flowee.blogg.se/
Postat av: Ida

jätte fint, nathalie. Du passar super bra i det <3

2009-04-02 @ 17:54:16
URL: http://idaagnes.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0