fredagen den sjunde mars , tjugohundranio

Hej gott folk . det va ett tag sen nu , och jag tyckte det skulle sitta fint med en liten uppdate . kvällen var lyckad . mm mycket lyckad måste jag säga , fylld av skojjigheter , dans och humoristiska händelser delvis. det börjar med att jag&liza beger oss till bussen till stan , eftersom vi ska till manfred. och haha då träffar vi en sjuukt äcklig gubbe på bussen  haha aa det är värt att höra måste jag bara meddela , så påminn mig vid senare tillfälle om vi skulle ses , att berätta historien . den är lite dryg för attt skriva här .. aja och efter vi klivit av bussen så följer han efter oss !? osv ... sen när vi lyckats skaka av oss honom går vi med fullfart emot manfred där , adam , manne , mattis och annika väntade oss . vi chillade , dansade och hade det trevligt . när helt plöttsligt matte kommer in genom dörren från ingenstans ? och helt borta typ . och det roliga va att han va nykter ? haha sjukt kul . och lite senare så kommer gustaf flyberg med lisa elander och kalle lundvall . kvällen fortsätter och i full fart dessutom . och tillslut så bestämmer vi oss för att röra oss mot salabacke ,  då vi vinkar hejdå till matilda&liza . och där fastade vi på mcdonalds med trevligt folk , bla thyra illerbrand &anton waldenvik  . kulkul . och efter det så vinkade vi återliger hejdå till en person , den här gången lisa som följde anton . sen tröttnade vi och rörde oss tillbaka till manne the mans lägenhet . haha och där satt han och matte och körde för fulla muggar (och alla som va där , vet vad det handlade om) .. haha sen så orkade jag inte sätta mig på den outhärdligt äckliga stadsbussen . så jag ringde ett samtal til min lilla mor , så hon fick komma och hämta mig . och nu ligger jag här i sängen med datan i knät och en kopp te brevid mig och skriver , ja skriver skriver och skriver ..och klockan är redan 02.36 . tänk vad tiden går fort . och i morgon väntar innebandy . match emot något lag i bålsta med damerna . haha åh skit drygt måste åka hela vägen dit för att göra bort mig typ .. ?hoppas vi vinner i allafall och önska mig lycka till !


nej nu ska jag ta och försöka sova lite, alla små kusar . puss&kram , ha det gött . och tack så mycet för kvällen alla . ni är guld


//
och jag mååååste ju bara få passa på att säga att vi spelade match emot storvreta i torsdags och vann med 3-1 . bradär tjejer . vi är helklart bästbästbäst
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0