OS 1912 var det sista olympiska spelet där guldmedaljerna var gjorda av rent guld ..

hejsvej alla . igår va det innebandy på shemat som gällde . åkte ända bort tilll bålsta med a-laget och  spelade emot valhall , det vart förlust men ändå så gjorde vi en bra insatts . slutresultatet blev 4-2 . och som ni kanske ser i det förra inlägget så vart det ganska sent igår och va/är sjukt trött . haha inte så intressant kväll kanske , men jag skriver av mig lite iallafall . jag kom hem till manfred där matilda , annika , lundvall , bergström och romain väntade . haha eller bara matilda för att vara exakt . vi satte oss i soffan för att titta på någon film som ingen fattade ngt av hmm.. sen rörde vi oss in till hans rum och lade oss i hans säng och tittade på tecknadfilm om någon söt hund . mysigt va det ia allafall . sen drog kalle och vi resten gick ner till stan och käkade kebab , mums ! haha sen bar det av hemmåt och eftersom jag missade min sista buss så vart det bara av att gå hem ist . jag kom hem runt 03.30. och deckade direkt i min säng . va sjukt trött. haha och nu så ligger jag och pratar med liza i telefonen och haha  vi är jätte sociala ! hon sitter och sjunger  för mig, och jag "lyssnar"  mycket intensivt haha . hur somhelst så orkar jag inte skriva något mer för stunden . kanske blir en lite senare update idag också får se om jag har ork till det och tills dess,  u stay cool!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0