värd kväll , älskat umgänge

god dag , eller man kanske ska säga godnatt vid den här tiden på dygnet ?
hur som helst så kom jag precis hem . och som rubriken ovan lyder så va det en väldigt värd och mysig kväll måste jag säga . och nu så eftersom jag inte har något annat för mig att skriva så tänkte jag rabbla upp hela remsan med folk som va hos filip, för att fylla ut lite sådär. mig sällskap gjorde filip larsson , annika källman , oscar stenfelt , manfred thalin , agnes gyllensvaan , axel pajunen , gustaf thörberg , bim troell , mattias bergström , markus winroth , kalle lundvall , gustav flyberg , niklas engström martin demmelmaier ( hur fan det nu stavas ) och älskade syster gradin . japp mycket trevligt och socielt folk haha . måste säga att det va väldigt lamt och tråkigt i början när jag kom , helt dött , men den stämmningen blev ändrad efter en stund , när hälften av folket gått. då började mäster kocken agnes laga kebab till husetsfolk . tack snuttan. och efter det så tog vi det lugnt och myste i sängen , så "lata och trötta" jag och mattis alltid är så ! och jag måste bara påminna er vad det va vi firade för något ikväll . SEGERN !

vi spelade slutspel idag , mot gottsunda(sverigen bästa 94) som inte förlorat en enda match på hela säsongen och vann med hela 2-0 . så  jävla bra tjejer , det är sånna här tillfällen man vill bära kaptensbindeln. aa tack alla vi va helt klart bästbästbäst. och i och med segern så spelar vi semifinal i morgonkväll emot  SK vide. kom gärna och försök heja oss till en finalplats om ni inte har nåfot bättre för er . nu är klockan 02.01 och jag liger här i sängen , helt uttråkad och mosig. på tv är det något gammaldags action serie  som suger balle och jag inte fattar någonting av .. nu ska jag försöka leva vidare livet i god stämmning , ni får ha det så bra och hoppas vi syns imorgon då?
tills dess, stay cool

ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

nathalie älskling!

2009-03-30 @ 23:33:38
URL: http://mgradin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0