operation dagsverket

gud vad skönt med en liten pause från skolan, hade  nationellaprov i matte igår och det gick ju bara ren utavsagt åt helvete usch hatar matte !
och idag så är vi även "lediga" tanken är att man ska samla ihop pengar till några barn i afrika. genom att jobba, man kan jobba på företag eller hemma. mamma sa att jag kan få i upppdrag att köpa nya springskor, ahah ganska skönt måste jag säga :D haha så senare idag ska jag och mamma iväg och köpa skor, har en 1000lapp att spendera så det ska nog gå bra att hitta ett par som duger. sen så får jag dessutom 200 som jag ska lämna till skola i morgon. aja men nu börjar jag bli riktigt hungrig. ska kila nu. puss vi hörs.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0