valboorg!

valborg, ohyeees me love it!. dagen började hemma med champagne flaskorna, liza, kladdkaka och glass. riktigt gott. sen begav vi oss ner till stan, och smarta som vi är så missade vi självklart forsränningen.. så vi begav oss till stadsparken där vi och hela uppsala befann oss? mycket folk var det i allafall. där vart det mys med alla, vi käkade jordgubbar, drack cider&öl och stekte. tillslut så blev det kanske lite mycket för alla, så jag fick gå hem till filipsbrorsa med filip och agnes och sova? nån timme. sen vaknar jag går ut och träffar min något påverkade mamma ? haha roligt va det i allafall, så vi åkte hem och käkade pizza, och så träffar jag emilia som konstigt nog befann sig i svartbäcken. vi åker tillbaka till stan och träffar isak van der meiden, oliver carlson, och massa fler. vi umgicks mestadels av kvällen och sedan så gick jag, matilda och robin hem till manfred och befann oss där ända till klockan slog 04.00 då jag började vandra hemåt i natten. puss på allt underbart folk som gjort mig sällskap under dessa 24 timmarna.!
 pictures:




ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0